Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив

"ВУЛКАН"    
Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Природне землеробство [5]
Здорове харчування [6]
Молочарство [4]
Тваринництво [5]
Бджільництво [0]
Туризм [2]
Великий Карпатський Бренд [4]
Статистика
COUNTER$
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Агроновини

Новини екомережі

новини Турківщини

Друзі сайту





Вітаю Вас, Гість · RSS 22.06.2025, 23:43

Головна » Статті » Великий Карпатський Бренд

КОНЦЕПЦІЯ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ

У 2003 році 7 країн – Польща, Румунія, Сербія та Чорногорія, Словаччина, Угорщина, Україна та Чехія – підписали Карпатську конвенцію, в якій зобов’язалися охороняти чистоту та екологію Карпат, зберігати та примножувати місцеві традиції тощо.

Відтоді почали говорити про загальнокарпатський бренд, який би об’єднав усі Карпати – природні об’єкти, місцеві традиції, спосіб ведення господарювання, продукцію. Проводились семінари за участю міжнародних та громадських організацій: ФіБЛ (Швейцарія), Традиція білих Карпат (Чехія), Проект FORZA (Ужгород), Міжнародний кооператив «Longo May», МБО «Зелене досьє» (Київ), «Хайфер Проджект Інтернешенл» (Львів), Асоціація «Чиста флора», Центр громадських ініціатив (Івано-Франківськ), Міжнародна федерація органічного руху та інші.

Презентації досвіду Чехії, Швейцарії та України доводили до того, що місцевим виробникам різноманітної продукції, місцевому населенню потрібна підтримка, яка може бути у формі торгівельної марки або бренду. Така відзнака сприятиме захисту регіону в цілому, захисту прав споживача, відновленню втраченої традиційної продукції (старі сорти фруктових дерев, промисли, традиції,) та розвитку Карпат, як туристичного регіону із збереженням традицій, способу життя.

На спільному швейцарсько-українському семінарі 21 серпня 2010 року при участі міжнародних фундацій та громадських організацій під час обговорення доповіді Торальфа Ріхтера «Фактори успіху регіонального товарного знака та приклади з-за кордону» учасники дійшли до згоди, що від ідей треба переходити до реального впровадження бренду. Асоціації «Чиста Флора» запропоновано розробити концепцію та заходи реалізації.

Міжнародний фестиваль «Смачний Спас» започаткував ідею Великого Карпатського Бренду.

Проведені заходи щодо популяризації Карпатського Бренду через ЗМІ. Асоціацією «Чиста Флора» 20 жовтня 2010 року піднято прапор Карпатського Бренду, проведено семінар за участю журналістів, лідерів областей та презентовано в туристичному комплексі «Княжий град» Карпатський Бренд, як єдине ціле в майстер-класах народних промислів, зеленого туризму, народних музик, органічного харчування.

Другий міжнародний фестиваль «Смачний Спас» об’єднав традиції Карпатського регіону у більш широкому представленні автентичної карпатської кухні, великій чисельності майстрів народних промислів та ремесел, садиб зеленого туризму, рен-еко готелів, виставки органічної продукції, наукових товариств, фондів, проектів. Наукові конференції у різних секціях висловили необхідність об’єднати всі фонди і гранти Карпатського регіону, урядові і не урядові організації на розвиток регіонів та Карпатського Бренду.

Підводячи підсумки проведених робіт і заходів в Карпатському регіоні, виникає необхідність не затягувати об’єднавчі процеси навколо Карпатського Бренду та не зосереджувати увагу лише на одних місцевих та міжнародних проектах, а комплексно, враховуючи швидкий розвиток світу – гідно позиціонувати Карпати на всіх рівнях.

КРИТЕРІЇ ВЕЛИКОГО КАРПАТСЬКОГО БРЕНДУ (Проект)

Маркою/брендом можуть відзначатися продукція, послуги, заходи, як єдине ціле Карпатського регіону і відповідають таким критеріям:

  • мають бути традиційними для регіону із збереженням автентичності та культурної спадщини;
  • бути вироблені в регіоні;
  • використовувати місцеву сировину – неменше 70%;
  • мають бути якісними для умов для сталого туризму, продуктів та послуг;
  • відповідатимуть національним та місцевим законодавчим вимогам;
  • сприяють збереженню довкілля, історичних та культурних цінностей в цілому;
  • при виробленні продукції дотримуються етичних норм партнерства;
  • привертати увагу ринку та громад до спільних факторів у регіоні.

Подолати перешкоди - конкуренції з боку великих брендів та монополістів - згуртувати громади та провести просвітні заходи - домогтися підтримки з боку центральних та місцевих владних структур - розробити схему мотивації виробників надбавкою до вартості місцевої продукції

ЗАХОДИ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ (впровадження)

1. Зібрати інформацію щодо діючих карпатських брендів та діяльності міжнародних і громадських організацій в цьому проекті. Їх успіхи та невдачі.

2. Створити інформаційну мережу: електронний список розсилки, в якому проходитиме дискусія та поширюватиметься інформація про заходи, досвід. Інформування та зв’язки з міжнародними структурами.

3. Об’єднати критерії/стандарти екологічного та органічного землеробства, категоризації та зеленої сертифікації туризму, норм народних промислів, відродження традицій.

4. Підписати меморандум про Великий Карпатський бренд (об’єднуючої торгової марки «Карпатська») на рівні голів облдержадміністрацій та громадських організацій Карпатського регіону.

5. Закріпити місцевими законодавчими вимогами.

6. Об’єднати зусилля для економічного розвитку громад Карпатського регіону. Створити Громадський банк для отримання безвідсоткових, цільових, грантових фінансових ресурсів.

7. Провести заходи у вигляді круглих столів, презентацій, ярмарок, виставок, фестивалів щодо залучення нових членів бренду.

8. Створити ринок місцевої та регіональної продукції. Зробити його реальним, доступним, відчутним.

9. Широко презентувати та рекламувати бренд в інвестиційно-туристичному та промисловому аспектах.

10. Розмістити детальну інформацію та умови використання логотипу.

11. Створення маркетингової схеми для промоції Карпат як унікального місця, що включає розвиток сприятливих умов для сталого туризму, продуктів та послуг.

РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ

з метою просування Великого Карпатського Бренду на глобальному ринку

1. Підписання меморандуму між країнами – учасницями Карпатської конвенції про просування Карпатського бренду в світі.

2. Створення штаб-квартири держав “ Карпатської конвенції ” з професійною високотехнологічною командою по просуванню і конкурентоспроможністю Карпатського бренду

3. Інформаційна пропаганда країн учасників “Карпатської конвенції ” про Карпати, як єдиний цілісний механізм збереження довкілля, високої якості послуг туризму, продукції та автентичності краю.

4. Спільна участь країн конвенції під єдиним «Карпатським рендом» у міжнародних виставках, семінарах, фестивалях.

5. Обмін послугами та просування продукції на ринки країн «Карпатської конвенції» та координація дій країн до просування послуг і продукції в країни Європи, Азії, Америки, як якісного та цілісного продукту.

ВЛАСНИКИ ІДЕЇ ТА ЛОГОТИПУ

Логотип немає комерційної приналежності і є доступним для кожного учасника, який буде активним членом популяризації у своїй діяльності Великого Карпатського Бренду. На розробку логотипу оголошено конкурс.

Власниками ідеї та логотипу можуть бути громадські, державні, неурядові, міжнародні організації метою яких будуть спільні дії реалізації принципів збереження культурної ідентичності Карпатського регіону.

В ідею логотипу буде закладена стратегія Великого Карпатського Бренду із юридичним захистом та чітко визначеними критеріями (стандартами), що унеможливить нецільового використання іншими.

Конкурс логотипу оголошено 21.10.2010 р. Конкурсні роботи висилаються на електронну пошту carpathian.if@i.ua і висвітлюється на сайті carpathian.if.ua

Підсумки конкурсу буде погоджено лідерами регіонів до 31.05.12 р.

Перші зразки конкурсних логотипів:

.

.

carpathian.if.ua

Категорія: Великий Карпатський Бренд | Додав: Lan64 (24.06.2012)
Переглядів: 830 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright СОК "ВУЛКАН" © 2012-2025